2 Ocak 2017 Pazartesi

Garnier Saf&Temiz Neem Temizleme Jeli

Garnier Saf & Temiz Neem Temizleme Jeli

Herkese Merhabalar...

Bugün ki konuğum Garnıer Saf & Temiz Neem, temizleme jelinden bahsedeceğim. Gratis alışverişimde küçük deneme boyunu görünce bir şans verip, denemeye karar verdim. Gelen yorumlar kadar, gerçekten de iyi bir ürün mü?




Ürünün Sloganı= Saf ve Temiz.

Garnier Neem Temizleme Jeli, normal ve karma ciltler için uygun bir üründür. İçeriğinde, neem yaprağı ve çay ağaçları özleri vardır. Asırlardır Hindistan'ın olağanüstü güzellik bitkileri olarak bilinirler.



Ürünün Vaad Ettikleri:

- Cildi Derinlemesine Temizler.

- Cildi Ferahlatır.
- Kir ve Fazla yağdan tamamen arındırır.
- Siyah nokta ve sivilce gibi cilt problemlerine karşı    savaşır.
- Cildi pürüzsüzleştirir.
- Cildin neem ve yumuşaklık kazandılır.

Ben bu ürünü sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa kullandım. Jel bir yapıya sahip, açık yeşil renge sahip.

Kişisel Yorumlarıma Gelecek Olursak:


- İçeriğinde neem yaprağı ve çay ağacı özleri olduğu için yüze nane gibi bitkisel bir ferahlık hissi veriyor.
    
- Cildimde çok kuruluk yapamadı, fakat yumuşaklık da yapmadı.

- Siyah noktalara ve sivilce gibi cilt problemlerine karşı savaştığını düşünmüyorum. Ben siyah noktaya karşı hiç bir faydasını göremedim. 
                            
-Cildimi sıkılaştırdı.
                                               
-Cildimi pürüzsüzleşti.

- Karma ciltler için çok güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Çünkü cildimi yağdan arındırdı. 


                                       
 Sevgiyle  kalın....

1 yorum:

  1. Ben de bu üründen 2tane bitirdim 😊 Ben çok sevdim 😊 Bana da beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil